Kadra

Kadra

Nasza kadra nauczycieli, tutorów i mentorów to grupa pasjonatów, empatów, dla których dziecko, jego rozwój i uśmiech są najważniejsze. Każdy z nas jest inny, a jednak wszystkich nas łączy wspólny cel: dobro dziecko, jego rozwój i jego potrzeby.

W Małej Brytanii stawiamy na pierwszym miejscu dzieci, a my nauczyciele mamy to szczęście być częścią ich edukacyjnej przygody i obserwować jak z dnia na dzień, rozwijają się i rozkwitają zdobywając kolejne moce i uczą się kolejnych nowych rzeczy, czy to o świecie czy to o nich samych.

Zespół

Agata Haluch-Świeboda i Marek Świeboda

Agata Haluch-Świeboda i Marek Świeboda

Założyciele Prywatnej Szkoły Podstawowej Mała Brytania oraz Szkoły Językowej Between

Agata Haluch-Świeboda

Agata Haluch-Świeboda

Dyrektor Programowy, nauczyciel, edukator

Od prawie dwudziestu lat zarządzam projektami edukacyjnymi. Współpracuję z grupą około stu nauczycieli i tutorów, z którymi realizujemy misję edukacji opartej na szacunku, rozwoju, uśmiechu i współpracy.

W swojej karierze uczyłam dzieci od 3 roku życia oraz młodzież. Przygotowywałam do egzaminów studentów Uniwersytetu Opolskiego. Prowadziłam też zajęcia dla dorosłych, także tych na wysokich stanowiskach zarządczych w międzynarodowych spółkach.

W mojej koncepcji edukacji na pierwszym miejscu jest człowiek. To uczeń, jego potrzeby i możliwości, potencjały są najważniejsze.

Zaczynając od relacji z dzieckiem, budujemy ścieżkę komunikacji, na bazie której można stworzyć niemal wszystko. Można wspierać, rozwijać, motywować i zachęcać do sięgania po więcej lub po prostu być obok, kiedy uczeń napotyka trudności.

Autorytetami są dla mnie Maria Montessori, Helen Pankhurst czy Jesper Juul.

Ukończyłam studia magisterskie i podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim Uczestniczyłam w ogromnej ilości kursów i szkoleń. Każdy z nich doprowadził mnie do miejsca, w którym jestem teraz.

Agnieszka Woszczyk

Agnieszka Woszczyk

Nauczyciel grup przedszkolnych i wczesnoszkolnych, instruktor jogi, trener TUS, lektor języka angielskiego (nauka licencjonowaną metodą Teddy Eddie)

Jestem osobą cierpliwą, wyrozumiałą i empatyczną. Komunikatywność i uważność na drugiego człowieka sprawiają, że z łatwością nawiązuję relacje. W pracy z dziećmi stawiam na budowanie ich pewności siebie oraz niezależności. Chętnie podejmuję wyzwania w sferze emocji i motywacji, pokazując, że realizacja wyznaczonych celów odbywać się może w indywidualny sposób, odpowiedni dla każdego dziecka.

Bycie nauczycielem oznacza dla mnie dostrzeganie potencjału, interakcję z uczniem oraz stałe podnoszenie kompetencji, co przekłada się na rozwój osobisty i zawodowy.
Wieloletni pobyt w Wielkiej Brytanii zaowocował znajomością języka angielskiego oraz otwartością na wielokulturowość.

Studia na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz Bedford College – English for Speakers of Other Languages. Dodatkowo, Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia Trener Terapii Ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia Integracja Bilateralna Program Szkolny Joga Integralna – Ruch, oddech, mindfulness i compasion dla dzieci

Karolina D’Urso Redlińska

Karolina D’Urso Redlińska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, klas 0-3, instruktor Akademii Oddechu, uczestnik kursów dotyczących Uważności

W Małej Brytanii jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej oraz trenerem oddechu dzieci. W pracy z grupą dbam o kształtowanie pozytywnej samooceny dzieci, stwarzając im warunki do osiągania sukcesów zgodnie z ich predyspozycjami. Bardzo ważne jest dla mnie poznanie każdego dziecka, jego pasji, zainteresowań, potrzeb i barier tak, by jak najlepiej móc zindywidualizować proces nauczania.

Podstawą mojej pracy jest komunikacja oraz reagowanie na potrzeby dzieci. Podczas pracy z dziećmi mam w myślach słowa Janusza Korczaka: „Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział; nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało”.

Ukończyłam studia z zakresu Psychoprofilaktyki społecznej, Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, Terapii specyficznych trudności w uczeniu się oraz Logopedii. Podnosząc systematycznie swoje kwalifikacje wzięłam udział w takich szkoleniach jak między innymi: Trener Oddechu Dzieci czy Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.

Sylwia Trymbulowicz

Sylwia Trymbulowicz

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i klas starszych, nauczyciel języka angielskiego

Z wykształcenia jestem pedagogiem. Ukończyłam studia o kierunku terapia pedagogiczna  w Wyższej Szkole Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu. Obecnie jestem studentką Uniwersytetu Opolskiego, w przyszłym roku bronię dyplom z pracy socjalnej.

Pasją do nauczania zaraziła mnie moja nauczycielka języka angielskiego z liceum. To dzięki niej od 19 roku życia udzielałam korepetycji. Swoją znajomość języka poszerzałam uczestnicząc w kursach oraz mieszkając na końcu świata – w Chinach.

W mojej karierze zawodowej miałam przyjemność uczyć dzieci, młodzież oraz dorosłych w różnym wieku. Pracowałam również w placówkach edukacyjnych Montessori oraz przedszkolu integracyjnym.

Uwielbiam współpracować z ludźmi, wspierać ich w rozwoju oraz rozwijać samą siebie. Jestem osobą otwartą oraz empatyczną i żadna przeszkoda nie jest dla mnie zbyt trudna. Uważam, że dzięki dobrej komunikacji można zdziałać cuda. Staram się, aby moje zajęcia zachęcały formą i treścią. Nawet najmniejsze postępy moich uczniów to najlepsza ocena mojej pracy i motywacja do dalszej pracy.

Bardzo ważna jest dla mnie atmosfera – robię wszystko, by była pełna ciepła,  szacunku i wsparcia.

Olga Szyrszeń

Olga Szyrszeń

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, lektor języka angielskiego

Jestem nauczycielem od ponad sześciu lat, pracowałam z dziećmi od trzeciego do dziesiątego roku życia.

Jestem absolwentką studiów pedagogicznych z resocjalizacji oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Ukończyłam studia podyplomowe z EiRONI na kierunku pedagogiki specjalnej.

Na co dzień jestem po prostu sobą, mam duszę artysty- uwielbiam świat muzyki. I to właśnie muzykę wplatam często w zajęcia.

Emilia Wojtczak

Emilia Wojtczak

Asystent metodyczny, lektor języka angielskiego

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Filologia Angielska ze specjalizacją nauczycielską.

Od kilku lat zajmuję się nauczaniem dzieci, młodzieży i dorosłych, zarówno indywidualnie jak i grupowo. Edukacja jest moją pasją i stale rozwijam się na tym polu. Uczę przez zabawę, komunikację oraz budowanie relacji.

Kieruję się używaniem „żywego” języka, zwracam również uwagę na poprawność wymowy i przełamywanie bariery komunikacyjnej, tak, żeby każdy kursant mógł poczuć się z angielskim pewnie i swobodnie.

Prywatnie interesuję się nauką innych języków obcych oraz tańcem

Isabella Tempe

Isabella Tempe

Nauczyciel języka niemieckiego, nauczyciel języka angielskiego

Jestem lektorką języka angielskiego i native speakerem języka niemieckiego. Posiadam dyplom filologii germańskiej. Moje doświadczenie zdobyte w Niemczech, gdzie się wychowałam, uczyłam i pracowałam, umożliwia mi biegłą komunikację w obu językach. Posiadam głęboką wiedzę na temat niemieckiej kultury i mentalności.

Moje pasje to język niemiecki i angielski, a z zapałem uczę zarówno dzieci, jak i dorosłych na każdym poziomie zaawansowania. Skupiam się na rozwijaniu praktycznych umiejętności, eliminacji obaw przed rozmową i błędami. Moje kursy są dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów, koncentruję się na komunikacji oraz praktycznym zastosowaniu języka. Tworzę przy tym przyjazną i spokojną atmosferę, sprzyjającą efektywnej nauce.

Marek Świeboda

Marek Świeboda

Dyrektor Zarządzający

Zarządzam obiema placówkami pod kątem finansowym, organizacyjnym i technicznym, dbam o płynny przepływ informacji.

Działam tu i teraz i jestem skuteczny. W życiu zarządzałem wieloma projektami, z przeróżnych branż, żaden jednak nie przynosił mi tyle satysfakcji co ten.

Mój dzień pracy zaczynam od spaceru po placówce i przywitania się z dziećmi. One znają mnie, ja ich i czasem wspólnie rozwiązujemy jakiś problem.

Ukończyłem studia magisterskie na Politechnice Opolskiej.

Magdalena Piotrowska

Magdalena Piotrowska

Office Manager

W Małej Brytanii odpowiadam za kwestie administracyjno-organizacyjne. Spotykam się z rodzicami, podpisuję umowy, udzielam informacji, reaguję na sugestie rodziców jak i dzieci.

W tym teoretycznym świecie formalności skupiam się jednak głównie na dzieciach  i ich potrzebach. Dbam by posiłki były dostarczane na czas, autokary na wycieczkę bezpieczne, a wszelkie zmiany organizacyjne płynne tak by maluchy miały zawsze komfort pracy i nauki. Rozwiązuję ewentualne problemy, bo to do mnie najczęściej zgłaszają się rodzice, a czasem i dzieci:) Działam szybko i sprawnie, nie odkładając spraw na później.

Uwielbiam moją pracę i chętnie bardzo spotkam się z Państwem w tym i każdym kolejnym roku szkolnym.

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Przyrodniczym.

Dołącz do nas!

Już dziś zadbaj o rozwój swojego diecka

Masz pytania?

Zadzwoń, napisz lub odwiedź nas

Jesteśmy dla Was w godz. 9.00-17.00.
Z przyjemnością odpowiemy na pytania dotyczące szkoły, programu nauczania, kadry oraz rekrutacji.
Zadzwoń
Zapisy
Napisz do nas
Email Sekretariat
Odwiedź nas
Nasz adres
ul.Spacerowa 3, 56-400 Oleśnica

    Do góry